یکشنبه ۱۸ شهریور ۰۳

اتومات موی پرنسلی با طراحی منحصر به فرد و قابلیت‌های پیشرفته‌ای

خط زن vgr :
خرید خط زن Vgr از یک وسیله بسیار کاربردی و البته مقرون به صرفه در گونه خود می باشد. این وسیله جذاب دارای بدنه ای از جنس پلاستیک ABS و تیغه استیل ضد زنگ دارای فناوری پیشرفته خود تیز شونده می باشد. این دستگاه در حدود دو ساعت به طور کامل شارژ میشود و البته تایم شارژ هرکدام از خط زن های وی جی آر با یکدیگر تفاوت دارند. منبع انرژی این دستگاه یک باتری قلمی قابل شارژ می باشد و قدرت آن 500 میلی آمپر می باشد. این دستگاه امکان اصلاح مو تقریبا برابر با تیغ را دارد و علاوه بر ایجاد خط ریش توانایی مرتب کردن موهای زائد گوش و بدن و اطراف گردن را داراست.

برای اطلاع از قیمت خط زن vgr میتونید روی این متن کلیک کنید



ژل صابون این تاپ ریملی


ژل صابون تاپ ریملی یکی از محصولات معروف و محبوب در دسته‌بندی محصولات بهداشتی و آرایشی است. این ژل صابون معمولاً برای تمیز کردن صورت و پوست استفاده می‌شود و دارای ویژگی‌های نرم‌کنندگی و تمیزکنندگی است.

برای اطلاع از قیمت ژل صابون این تاپ ریملی میتونید روی این متن کلیک کنید


قیمت اتو مو پرنسلی

اتومات موی پرنسلی با طراحی منحصر به فرد و قابلیت‌های پیشرفته‌ای که دارد، از محصولات برجسته‌ی صنعت آرایش و زیبایی است. این اتومات قادر است به سرعت و با دقت بالا موهای شما را حالت دهد و به شما امکان بدهد ظاهری حرفه‌ای و خاص برای موهایتان ایجاد کنید. با توجه به تنوع در دما و سرعت این اتومات، قادرید موهای خود را به هر شکل و حالتی که مد نظر دارید تغییر دهید. علاوه بر این، فناوری‌های مورد استفاده در این اتومات از جمله حفاظت از موها در برابر حرارت زیاد و ضد استاتیک، از خطرات مرتبط با استفاده از اتوهای معمولی جلوگیری می‌کند. با اتومات موی پرنسلی، می‌توانید به راحتی و با اطمینان به موهایتان حالت دهید و از زیبایی و جذابیت طبیعی آن بهره‌مند شوید.

برای اطلاع از خرید اتو مو پرنسلی میتونید روی این متن کلیک کنید 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.